Ogłoszenie o rozpoczęciu postepowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Terespolu
OGŁOSZENIE Nr 1/2013
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BIAŁEJ PODLASKIEJ
z dnia 5 marca 2013 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
KOMENDANTA KOMISARIATU POLICJI W TERESPOLU
Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Terespolu Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1. W zakresie wymagań niezbędnych:
- pełniący służbę w Policji,
- spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.),
- spełniający wymagania w zakresie stopnia policyjnego zgodnie z art. 6d ust. 3 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2011 r., Nr 287, poz. 1687 z późn. zm.).
2. W zakresie wymagań pożądanych posiadający:
- wykształcenie wyższe z tytułem zawodowym magistra lub innym równorzędnym,
- co najmniej 10 – letni staż służby w Policji,
- co najmniej 8 – letnie doświadczeniew realizowaniu zadań w służbie kryminalnej lub prewencyjnej,
- co najmniej 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu komórkami lub jednostkami organizacyjnymi Policji,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
3. Ponadto wskazane jest posiadanie:
a) wykształcenie wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
b) co najmniej 3 – letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopię ostatniej opinii służbowej kandydata;
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin Komisariatu Policji w Terespolu z dnia 22.04.2010 r. z późniejszymi zmianami.
Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1,5, marginesy standardowe 2,5 cm,
- pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem Komisariatu Policji w Terespolu;
- pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne,
Wzory oświadczeń są dostępne w poradniku do „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” w rozdziale VI wzór nr 1 i 2 umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.plw banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
- kopie innych dokumentów świadczących o doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych.
§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” wprowadzonych przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 roku.
§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- kierowanie podległym Komisariatem w sposób pozwalający na sprawne jego funkcjonowanie i realizowanie zadań wynikających z aktów normatywnych dotyczących zadań, uprawnień i organizacji Policji, a także aktów kierowania wydanych przez przełożonych;
- nadzorowanie pracy Zastępcy komendanta komisariatu, Zespołu Wspomagającego oraz kierowników komórek organizacyjnych służby kryminalnej i prewencyjnej KP;
- określanie zakresu zadań komórek organizacyjnych, wydawanie regulaminów, decyzji, poleceń i rozkazów w zakresie właściwości funkcjonalnej Komisariatu;
- reprezentowanie Komisariatu na zewnątrz: wobec jednostek nadrzędnych, władz administracyjnych i samorządowych oraz innych podmiotów prawnych i osób fizycznych;
- wykonywanie określonych w odrębnych przepisach uprawnień i obowiązków przełożonego w stosunku do podległych policjantów i pracowników.
§ 5
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej (21-500 Biała Podlaska ul. Plac Wojska Polskiego 23) w terminie do dnia 22 marca 2013 roku, z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko KOMENDANTA KOMISARIATU POLICJI W TERESPOLU – nie otwierać w sekretariacie”.
W przypadku nadsyłania ofert za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne, bądź złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej (tel. 83 3448206 lub 83 3448213).
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 22 kwietnia 2013 roku.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W BIAŁEJ PODLASKIEJ
mł. insp. Dariusz Szkodziński