Komenda Miejska Policji w Białej Podlaskiej uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych (również podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres komendant.kmpbialapodlaska@lu.policja.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w punkcie powyżej.
Składanie dokumentów w godzinach od 7.30 do 15.30, w Zespole Kontroli Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej, przy Placu Wojska Polskiego 23 lub u Dyżurnego jednostki, na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka
- Pamięć masowa USB
- Płyta CD-RW,
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- ODS, ODT
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 megabajtów.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.