Konkursy na stanowiska

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Międzyrzecu Podlaskim

 

 
OGŁOSZENIE Nr 9
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI w BIAŁEJ PODLASKIEJ
z dnia 22 lipca 2010 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Międzyrzecu Podlaskim
 Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej
 
§ 1
 
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko  Komendanta Komisariatu Policji w Międzyrzecu Podlaskim Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
 
 
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1) pełniący służbę w Policji;
 
2) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby
     określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
     19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
    i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji
    i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe
(Dz.U. Nr 123, poz. 857 z późn.zm.);
 
3) pożądane jest również:
a) wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo
    ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z tego zakresu lub
    z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu komórkami lub jednostkami
   organizacyjnymi Policji,
c) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji
    niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
 
 
§ 2
Oferty kandydatów winny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) ostatnią opinię służbową kandydata oraz sporządzone po niej oceny okresowe;
3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat;
4) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach
     i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne;
5) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
7) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
8) kopie innych dokumentów świadczących o doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych.
 
§ 3
 
            Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie „Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji”.
§ 4
 
            Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym wynika z obowiązków i uprawnień przypisanych komendantowi komisariatu Policji.
 
§ 5
 
            Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy
składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Białej Podlaskiej ( 21-500 Biała Podlaska ul. Plac Wojska Polskiego 23)
w terminie do dnia 6 sierpnia 2010 roku
 
§ 6
    Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 15 września 2010 roku.
 
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W BIAŁEJ PODLASKIEJ
                                
 mł.insp. mgr Dariusz Szkodziński

Metryczka

Data publikacji : 22.07.2010
Data modyfikacji : 10.06.2011
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Białej Podlaskiej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Krzysztof Semeniuk
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Semeniuk
Osoba modyfikująca informację:
Jarosław Janicki
do góry